OBAVJEŠTENJE KORISNICIMA

Obavještenje korisnicima u cilju boljeg informisanja o mogućnostima i pogodnostima plaćanja, hitnim intervencijama i reklamacijama.

OBAVJEŠTENJE KORISNICIMA

Obavještenje korisnicima u cilju boljeg informisanja o mogućnostima i pogodnostima plaćanja, hitnim intervencijama i reklamacijama.

POGODNOSTI I MOGUĆNOSTI PLAĆANJA: NAPLATA USLUGA CENTRALNOG GRIJANJA VRŠI SE BEZ PROVIZIJE NA ŠALTERIMA TOPLANA SARAJEVO: CZK Čengić Vila i Alipašino Polje" rad blagajni od 7:30-14:30, a ostale usluge od 7:30-16:00. Radno vrijeme subotom (prve 3 u mjesecu) od 08:00-14:00, CZK Zetra radnim danom" rad blagajne od 7:30-14:30, a ostale usluge od 7:30-16:00. NAPLATA USLUGA CENTRALNOG GRIJANJA VRŠI SE SA PLAĆANJEM PROVIZIJE NA NAPLATNIM MJESTIMA: Sarajevostana, JP BH Pošta, šalterima banaka KORIŠTENJE TRAJNOG NALOGA KOD: Intesa Sanpaolo banka dd BiH, Volksbank BH, Raiffeisen bank Ovaj način plaćanja mogu koristiti korisnici koji imaju otvoren račun kod navedenih banaka i koji su sa bankom potpisali ugovor o trajnom nalogu. MOLIMO VAS DA RAČUN UPLATITE DO NAZNAČENOG ROKA ZA PLAĆANJE Važna napomena: Prilikom uplate neophodno je precizno navesti brojeve računa koji se plaćaju kako bi Vaša uplata bila adekvatno proknjižena. U protivnom, Preduzeće zadržava pravo knjiženja uplate na ranije neplaćene račune, te naknadne reklamacije neće biti uvažene. Uplate naših potraživanja po osnovu sudskih odluka obavezno vršiti pozivom na broj sudske odluke ili lično na šalterima Centra za korinsike. KORISNICI KOJI VIRMANOM IZMIRUJU OBAVEZE ZA USLUGE CENTRALNOG GRIJANJA, DUŽNI SU NA VIRMANU NAZNAČITI BROJEVE RAČUNA KOJE IZMIRUJU I ŠIFRU KORISNIKA PLAĆANJE IZ INOSTRANSTVA: 1. Unicredit Bank d.d Mostar, IBAN: BA393389002208282707, SWIFT: UNCRBA22 2. Raiffeisen bank d.d BiH, IBAN: BA391610000007760011, SWIFT: RZBABA2S 3. Bosna Bank International d.d Sarajevo, IBAN: BA391410010001451867, SWIFT: BBIBBA22 4. Sberbank BH d.d, IBAN: BA391401020005562255, SWIFT: VBSABA22 5. Intesa Sanpaolo Banka d.d BiH, IBAN: BA391540012000333776, SWIFT: UPBKBA22 HITNE INTERVENCIJE I REKLAMACIJE: 1. U slučaju potrebe za hitnom intervencijom (curenje na instalaciji), molimo Vas da se obratite na telefone: 650-956 i 650-979 (0-24 sati) 2. U slučaju reklamacije na kvalitet usluge, obratite se svom stambenom upravitelju, a po potrebi u naše Centre za korisnike u ulici Semira Frašte br. 22, Džemala Bijedića do br. 72 i Alipašina bb - Kotlovnica Zetra ili pismenim putem na KJKP "Toplane Sarajevo" d.o.o., Semira Frašte br. 22. Reklamacije i primjedbe možete uputiti na tel.br. 678-145 radnim danom od 7:30-16:00 u CZK Č.Vila- Dž. Bijedića do br.72 INFORMACIJE, SUGESTIJE, POHVALE: Tel: 678-395 od 07.45-16.00 - radnim danom e-mail: [email protected]